tisdag 21 juli 2009

Hej på er !!
Pricilla heter jag och är 12 veckor .
Jag tycker om att leka , äta , sova och så leka lite till.
Min favoritleksak är faktiskt den bruna pappkassen som jag försöker "mörda" och så klättra överallt. Kommer jag inte upp så jamar jag hjärtskärande ...tihihii....så blir jag upplyft av matte, husse eller lillmatte.
Men det finns ju nått som är lite läskigt här.....den stora katten . Usch, hon bara fräser och morrar åt mig och jag som inte har gjort nått.
Nehe.....om ska busa lite till....hmm...mattes blommor !! JAAA.....
Hej då , vi ses snart igen !!!
//Cilla

3 kommentarer:

  1. Du var mig en söt rackare!! Underbart söt!!
    Det är ju fullkomligt livsfarligt att se såna här små sötingar, hjärtat smälter liksom och huset riskerar överbefolkas av små djur :-) Men som tur är så vinner sunda förnuftet tillslut och en hund och två katter får räcka. :-)

    SvaraRadera
  2. Gullig, söt o alldeles oemotståndlig! Här är 100% av familjen superallergiska men fonona är roliga att se.

    SvaraRadera
  3. Är det en skrivare hon ligger och sover så gott på? Jättesöt är hon i alla fall.
    Synd att man är allergisk. Men tur att man kan titta på biler.

    SvaraRadera